Merhaba. 9 ay önceki sperm test raporumuzda sperm miktarı ml’de 60 milyon, toplamda 312 milyon, hareketlilik %58( izler hareket %53, yerinde hareket %5), morfoloji 5di. Ancak geçen haftaki test sonucu ise şu şekilde ;
Sperm miktarı ml’de 74 milyon, toplam sperm 390 milyon. Hareketlilik %72(ileri hareket %70, yerinde hareket %2). Morfoloji 3 çıktı. Ne kadar bu kadar değişken çıktı anlamadık. Bu sizce normal bir gebelik için problem oluşturur mu ? Yaptırabilirsek bu hafta tekrar test yaptırmayı düşünüyoruz . Tecrübelerinizi bekliyorum.