Ayse650 Kızlar 17 haftalık gebeyim üç gündür öksürüyorum çok kötü bu haftalarda antibiyotik kullanan oldu mu öksürük için çünkü kendiliğinden geçecek gibi değil sanki🥹
Ayse650 Dilekulgtt canımm kendiliğinden geçer bekleyeyim dedim ama aynı durumum doktora gitsem antibiyotik yazabilir acaba kullanan oldu mu diye merak ettim🥹
Dilekulgtt Ayse650 ulasabiliyorsan doktorunla görüş cnm telefonla ben kullanilmiyo diye biliyorum yaniltmim cunku 5 sene gecti hatirlayamiyorum 😊