ceren-123 2cocukluana_ önceye göre hafifledi karnım bu hafta çıkmaya başladı benim yeni ,o krampları filan rahim ve karnımın büyümesine yoruyorum 🤷🏼♀️ Sizin nasıl durumunuz kötüyü düşünmeyin size tutunmaya çalışan minikle tez zamanda kavuşmanız dileğiyle 🌸🌸🌸
2cocukluana_ ceren-123 inşallah benim kahverengi akıntım geliyor ara ara kramp şeklinde de ağrım var şuan 12+1 olduk progestan fitil kullanıyorum uzandım şuan yarın kontrolum ve 2li taramam var inşallah bebeğim iyidir korkuyorum
ilooo Dilekulgtt karın ağrısı değil ama kasıklarımda ağrı var doktor normal dedi ilk haftalarda oluyormuş
Dilekulgtt ilooo iyi bakalim hayirlisi olsun hakkimizda insallah bende persembe gunu gidecegim randevu aldim hem muayne olurum diye