Diladeniz2 bizde 24+3uzzz🥰🥰 Allaha şükür güzel geciyo işte bazen bacak ağrısı krampi oluyo , hareketlerini masAllah hissetmeye başlayınca daha güzel olmaya başladı insan daha bi rahat oluyo 😀 günler geçtikte çok çok heycan oluyo ya 🥰 mide yanmam yemekten yemeğe degisiyo neden bilmiyom hazır paket meyve suyu içersem çok yakıyor , 23+6 da gittik kontrole doktor biraz kilon var 2 hafta sonra gel aç karnına bi kaç tahlil isticem dedi ama o seker yüklenmesini mi kast etti hiç bilmiyorum 🤷♀️ öyle cinsiyetiniz ne acaba 🥰