Semraaaaa Esinde ve kendisinde herhangi bir sorun olmayıpda bebişi olmayan varmı ? Ve ilAc tedavisi veya herhngi bir tedavi gören varmı? Yada dr nuz ne yapmanızı söyledi?
Sedahatice Benim doktorum bekleme mi söyledi hiç bir problem yoktu ikimizde de bir buçuk yıl sonra hamile kaldım ilk kızım da