Bebeğim yaşam sınırının altında ve dün 2 sancım açılmam ve doğum sancılarımla yatışa alındım.
Bu süreçte ne olacak hiç bilmiyorum çok korkuyorum ve duaya ihtiyacım var bu yazıyı gören bebeğim ve benim için dua edebilir mi :( tek isteğim bu ..
Gurbetteyiz eşim kızıma bakıyor ben burda yalnızım ayağa kalkmam bile yasak …