Skck ben yaptırmayacam, çevrem kalabalık değil bi annem teyzem bide eşimin ablası kardeşi onun dışında gelenim gidenim olmaz, devlette doğum düşündüğüm için de kapı süsü saçma geldi iki kişilik odalar sonuçta, yaptırmasam çok da bir şey kaybedeceğimi sanmıyorum, onun yerine çocuğuma iki takım fazladan alırım daha mantıklı