Asyaaygunkaraman Buse3555 uygulamaya göre son 105 ama 2.zorunlu sezeryan olacağı için erken olur herhalde 1 hafta falan
Hafsa___ Kaderozy uygulama doğuma 0 gün diyor ama bede sancı su gelmesi Nisan hiç bişi yok açılma bile yok 😂
serapmusta Buse3555 son 65 uygulamaya göre. İlk doğumum normaldi o yüzden kızım ne zaman isterse o zaman gelecek. Şu anlık erken doğum riskimiz yok bakalım 🩷
Ferqane_ Ozlemtoy hayir😂 yalancı sancilarim oluyor geceleri onun dişinda henüz bişey olmadi ama ben zaten 2 gün sonra sezeryanla doğum yapıcağim inşAllah 🙈.Allah sizin bebeğinizide sağlikla kucağiniza almayı nasip etsin ❤️
Buse3555 Ozlemtoy baskı çok ya 26. Haftadan beti aşşağıda uyuyamıyorum yatakta dönemitorum kramplar vs 😅 birde erken doğum riskimiz var sabırsız çocupum erken gelcek 😅