Günaydınnn sıcaklar biraz zorluyor birde bel ağrısı oluyor ara ara ama şükür iyiyiz bugün randevu alabilirsem kontrole gitcem heyecanlıyız 🙂↔️
61gün kaldı bizimde. Sağlıklıca kucağımıza alalım kolay doğumlarımız olsun insallah 🥰
Sizin nasıl kontrole gittiniz mi yakın zamanda