1 haftadır progestan fitil kullanıyorum. Sadece 1 gün ara verdim gene kanamam başladı. Ben bir kutuyu bitirince kanama tamamen kesilir diyordum. Hamileliğim boyunca hep kullanıcakmıyım bunu. 1 hafta sonra randevum var bırakınca kanamam başlıyor desem yeniden yazar mı doktor