Kızlar merhaba 32 haftalık hamileyim grip oldum burnum akıyor kulaklarım ağrıyor soğuk terliyorum bugün acile gittim kulağımda ve boğazımda kızarıklık olduğunu enfeksiyon olduğunu söyledi doktor antibiyotik yazdı kendi doktoruma sordum iç dedi ancak kan testide yaptır dedi sabah sağlık ocağına gidicem ancak asla uyuyamıyorum bebek o kadar hareketli ki sizce normal mi sağa sol sırt üst ayakta geziyorum aynı kıpır kıpır acaba içtiğim antibiyotik yada ilaçlar huzursuz etmiş olabilir mi lütfen yardım