26+4 haftalık hamileyim Bugün sabahtan beri bebek hareket ederken baskı oluyor alt karnimda ve vajinada acı hissediyorum ama bebek hareket etmezse acı baskı bişey hissetmiyorum bu saat oldu hala aynı hareket ettiğinde canım yanıyor normal mi acile gitmeli miyim acaba