Gamzzkan fairytale_ 1. Dozu 21 haftalikken oldum . 2. Dozu da ondan 1 ay sonra oldum canım. İlk dozda 3 5 gün zor kendime geldim ağrım ateşim oldu halsizlestim. 2. Dozda da hiç bi sey olmadı hafif bi kol ağrısı o kadar.
fairytale_ Gamzzkan benimde doktorum 21 haftads yapalım dedi ama agrısından ve yan etkilerinden korkuyorum acıkcası
Gamzzkan fairytale_ evet biraz zor geçiyor ama korkulacak bir şey yok o kadar. Analık bunu gerektiriyor 😂 bence olun derim iki dozu da. Sezaryen olma ihtimaline karşı tetanoz gerekli .
fairytale_ Mrvpkkn ben 20. Haftamda detaylıya grııecm carsamba gunu yanı ondan sonrada asıyı olurum herslde
Gamzeli_03 fairytale_ ilk hamileliğimde iki doz 2 hamileliğimde iki doz vurundum hatta bir doz daha vurursam 5 sene sanırım koruyucu etkisi var