Kızlar 31 haftalık olduk bi süredir enfeksiyon var sürekli de lekelenmem oluyor onun sebebi belirsiz enfeksiyondan olabilirmiş. Ama ben hiç enfeksiyon belirtisi hissetmiyordum perşembe günü enfeksiyon için fitil antibiyotik başlandı ben fitili koyduğum gecenin sabahı rahim ağrısı lekelenmelerle uyandım hala da ağrım lekelenmem devam ediyor. Fitil söküyor mu iltihabı neden oluyor yoksa tesadüf mü yani fitile başlamamla ağrımın ve lekelenmemin başlaması