sevimmm16 Mehtap-16 Mehtap-16 merhaba doğumunuzu sezeryan mı normal mi düşünüyorsunuz bende aynı hekime gidiyorum
Mehtap-16 Normal düşünüyorum az kaldı benim zaten önümüzdeki hafta doktorla detayları konuşacağız 🌼siz peki ?