Sudee06 özel düşünürseniz ben Liv hospital da takipliyim çok memnunum, Güven hastanesi, a life , koru, Medical Park, bunlara giden, veya yakın zamanlarda bunlarda doğum yapan arkadaslarim var hepsi de çok memnun. devlet için pek bilgim yok ama Etlik şehir hastanesi hakkında genelde hep çok olumsuz şeyler duyuyorum dikkatimi çekiyor aklınızda olsun sizin de.