Kızlar merhaba , ben 5 haftalık hamileyim ama hamile olduğumu öğrendiğimden itibaren göğsümde bir sıslık vardı sanki bısey sızıyor gibiydi sıkınca da böyle yapışkan şeffaf bir sıvı geliyor bunu doktoruma söyledim bır yorum yapmadı açıkçası kafam da karıştı doktorumu degıstırıcem 7. Haftada tekrardan gidicem . Bu durumu yaşayan var mı normal mi ?