Zuleyha29 ben çam sakırada yaptırdım çoğu yeri göremedi doktorlar garanti olsun diye özele gittim bebeğimin kalbinde delik olduğunu öğrendim. Devlete tekrar gittim söyledim. Özeldeki en iyi hocamıza gitmişsin onun üzerine laf söylemeyiz biz dediler prof dr recep has hocaya gittim özel muayenehanesine eğer bütçeniz varsa mutlaka ona gidin bebekteki her türlü bölgeyi hoca görüyor bebeğin pozisyonu nolursa olsun ama devlette pozisyon kötü göremiyorum diyip uğraşmıyorlar