Gg5348 bebeği normalde harekete geçiren birşeyler yiyin hareket ederse bir süre sonra normaldir olabiliyor diyor doktorlar ama belli bir hareket sayısının altında kaldıysa ynai normaliniz ne bilemedigim için doktora gidin risk almayın . Örnek benim sabah %60 ihtimal 6 gibi bir kaç tekme mutlaka. 11 gibi mutlaka .öğlen ben hareketliyim daha az hissediyorum sanırım ama mola verip kahve çikolata yapınca mutlaka . Akşam 5.30 olduğunu yine tekmeler ile fark ediyorum . Atıyorum öğlen ve akşam hiç tekme olmazsa ben doktora giderim risk almam o kadar az hareket var diye çünkü normalim böyle. Siz de buradan yola çıkarak çok az ise gidin