qusel Merhaba arkadaşlar 27 haftalık olduk bile ama hala oğlumun bir ismi yok. Çok geç anne baba olduk o esnada tabi ben coook isim hayali kurdum.10 sene olmuştur ileride oğlum olursa adı asil han, asıl aslan veya asıl ateş olsun demiştim. Neyse rabbim bize 4 sene önce kız evlat verdi şükür. Ve ismini Asel İnci koyduk. Şimdi de eşim oğlumuza kendi ismini vermek istiyor. Veya kesinlikle tek isim istiyor asıl olabilir diyor. İllaki iki isim olacaksa adının yanına kendi ismini istiyor ve ben hiç sevmem babasının isminin konmasini. O yüzdende inatla diretiyorum. Diğer başka isim seceneklerim de var tabi ama onları görmedi dinlemedi bile oralı değil. Şimdi sizce bu isimlerden hangisi güzel ben yine bildiğimi okuyacağım o inatsa ben daha inadım 😃😃
babyiscoming_ qusel dinimizde bebeğe isim koymak ilk olarak babanın hakkıymış bende dün öğrendim bunu eşinizin gönlünü alarak ortak karar verin en hayırlısı 🥰
Deletedmom_115 qusel ben ata han koymak istiyordum ama kardeşim yiğit han olsun diye ısrar edince onu kıramadım ata han çok çok güzel bir isim ama isminde han olan çocuklar çok savaşçı asi olurlar derler iki kardeşimin ismindede han var ve öyleler yinede ben koydum sizde araştırın isminin yükünü çok taşıyor çocuklar
mavisevenanne Asil Aslan daha güzel hem a harfinin enerjisi yüksek bir harf. İsimlerin enerjileri var ve insanlara sirayet ediyor bence isim konusu çok önemli bir konu seslenişinden çok anlamı önemli
qusel mavisevenanne ben çok anlamıyorum harflerin enerjisindne vs. Peki konabilir mi yani onu mu demek istediniz
_YeldaSebi_ Yalnış anlamayın ama hiçbiri. Belki çocuğunuzu öyle görmek istediğiniz için bu isimler koymak istiyorsunuz ama ismiyle hitap ederken telaffuzu da güzel ve asil olmalı. Yazıldığı gibi kulakta hoş durmuyor
Lara_07 2 isim eşimde var her yerde çok zor oluyor ya, ilerde tek bir isimle hitap ediyorlar normalde bankası ayrı söylüyor kargosu ayrı. Yazması her yerde ayrı uzun o yüzden ben tek isim tercih ettim ve analiz yaptırabilirsiniz onun da etkili olduğunu söylüyorlar 2 isimde. Görümcemin kızı eşinin adını koydu yanına han eklemişti
qusel Lara_07 ayy eşimde aynisini istiyor yanına han 😃😃😃 analiz vs hiç ilgilendigim bir şey değil aslında. Bilgimde yok
_YeldaSebi_ qusel benim kızım olacak ama daha isim bulamadım erkek isimlerinde seçenek çok var aslında. Oğlum olsaydı isimini Ömer Faruk istiyordum ama nasip değilmiş. İnşallah gönlünüze göre isim bulursunuz
_YeldaSebi_ qusel Tercih meselesi tabi Metehan. Deha, Kayra, Yekta, Kağan, Malik, İrfan, İhsan. Emirhan Faruk Ali Asaf gibi isimler hoşuma gidiyor benimde
qusel babyiscoming_ eee tüm çile bizde ama oldu mu şimdi 😃😃 şaka bir yana onun ismini istemiyorum valla ne olursa olsun
babyiscoming_ qusel yani düşününce bende eşimin ismini koymak istemem zaten bir tane var diğeri neden olsun 😂 misal kızıma da kendi ismimi koymam zaten. Siz eşinizi ikna edin beğendiğiniz isimlere 😂
qusel babyiscoming_ bende aynisni soyledim ozaman kizimada kendi adını koyayım olur mu hiç yani. 😃 Bakalım ikna etme çabam olamıyor çünkü çok oralı değil isim var kafam yoğun vs gecistiriyor. Elbet ikna olucak olmadı mı mahkeme açar kizimin adını kendi adımla degisirim 😜😆😆😆
qusel Deletedmom_115 ayy öylemi hiç duymamıştım bunu teşekkür ederim yavrunuz adıyla yaşasın inşallah