_dogus123 Kızlar nasılsınız nasıl ilerliyor ben ilk başlarda öğürüyordum kusamıyordum şimdi herşeyi yiyip icebiliyorum maşallah hamile gibide değilim benim gibi olan var mı sizler ne durumdasınız
Queen3524 _dogus123 Bende özellikle bugün bir hafiflik rahatlık var midemde,kasıklarımda. Göğüs hassasiyetimde azaldı aklıma kötü birşey getirmeyeyim diyorum ama normal mi ki korkuyorum
Firdevs192 _dogus123 bulantı hapı 2 adet sabah 2 adet akşam içmeme rağmen mahfolmuş durumdayım. Her gün kusuyorum çok kötüyüm
Rosemihra _dogus123 benim mide bulantım geçmedi hâlâ kusuyorum . Ne zaman geçer diye merak edip duruyorum
ayse5487 _dogus123 bende hiç bulantı olmuyor gibi bişey ya ilk zamanlar göğsüm ağrıyordu şimdi o da pek yok korkuyorum bakalım iki kayıptan sonra Allah sağlıkla nasip etsin hepimize . Bel boşluğundan dolayı fena bir ağrı oluyor bende kitliyor resmen beni artarmış daha da
_dogus123 Queen3524 bende bazen belirti olmadığı zamanlar korkuyorum ama kötü düşünmekte gerekiyor sağlıkla gelsinler🌺
Queen3524 _dogus123 Şuan anormal birşey olmuş olabilir mi yoksa arada böyle oluyor mu ilk gebeliğim o yüzden tam bilmiyorum
Tugceaker _dogus123 benimde sadece miğdemi bulandırdı kusma hiç olmadı bazı kokulara hassasiyetim var hala tansiyon düşüklüğüm oldu 1 buçuk hafta kadar sonra düzeldi halsiz oldum vitaminlerim çok düşükmüş şuan iyiyim ama çok fazla yürüyemiyorum belim çok ağrıyo biraz yürüdükten sonra