Melissahan Kızlar merhaba tekrarlağan düşüklerim var ve doktorum insulinden diabetten şüpeleniyor biraz kilom var 95 kiloyum ve yarın şeker yüklemem var çok korkuyorum diabet çıkıcak diğe doktor düşükleri buna bağlıyor 🥺
2cocukluana_ Bebeğim hayatından şekeri cikardigin an yaşadığını hissedeceksin inan bana çayı şekersiz içmeye başladıktan sonra herşey yerine geldi benim de 10 kilo verdim akşam 7den sonra hicbisey yeme mükemmel zayifliyosun
Melissahan 2cocukluana_ Yemiyorum canım en son hamile kalmadan önce 10 kilo verdim sonra Tüp bebekle hamile kaldım yine düştü yemiyorum çağı kahveyi zaten şekersiz içiyorum ama korktum işte biraz