Hepinize çok çok geçmiş olsun benimde kaşıntım oldu hemde gece uyanıp sabaha kadar uyuyamadan kaşıyordum ve kanatana kadar durmuyordum dermatolojiye gittim kadın doğuma gittim sebebini bulamadılar endokrine kadar gittim ama sebep yok bazı hamilelerde vücut reaksiyonları böyle oluyormuş kaşıntı kremi verdi asla duş jeli sabun vs değdirme sadece suyla yıkan dedi kremi kullandım ve mucizevi şekilde yok oldu kesinlikle deneyebilirsiniz kremi zaten gebeler kullanabilir hatta eczacı hep gebelere tavsiye ederim dedi bepanthol sensiderm bunun sayesinde 15 günün sonunda rahatladım gerçekten darısı başınıza çünkü gerçekten çok zordu. korkuyordum deli gibiydim ne oldu ne olacak hiç bir şey belli değil çünkü ama çok şükür bitti.