DENIZ_55 merhaba
Aynısını babam vefat ettiği zaman yaşamıştım benimki üzüntüden olmuştu. Özellikle akşamları kaşıntı başlıyor ve asla durmuyor. Cildiyeye gitmiştim ve görür görmez kurdeşen bu demişti. Önce ilaç vermişti geçmemişti sonra karışım bir ilaç yapmıştı o şekilde geçmişti. Çok zor bişey biliyorum bu akşam bende de başladı bebeğimin üzüntüsünden sanırım. Hemen cildiyeye sıra alın ve görünün.