Gulay_93 Kızlar sabah 8 de yatışım yapılıyor 40+1 Suni sancı ile doğum başlatmayı deniyeceğiz ne sancım ne açılmam var dualarınızı bekliyorum 🤲🏻🫶🏻🙏🏻
Gulay_93 Zhra42 günüm dolduğu için daha fazla beklemek istemedi galiba doktorum ilk doğumumda çok beklendiği için gebelik zehirlenmesi yaşamıştım ondan kaynaklı diye düşünüyorum.
irem88 Zhra42 hiç korkma canım ikinci doğum çok daha kolay oluyor ilk doğuma göre açılma daha hızlı ilerliyor
Zhra42 Gulay_93 AA evet ondan da olabilir inşallah acilman hızlı ilerler de bebeğini sağlıcakla kucağına alırsın