Babyar Kızlar bu hesaplamayı bir türlü yapamıyorum. Daha doğrusu herkes farklı yorumluyor. Şuan 23+2’yim. Kaç aylık oluyorum?
Hosgeldiannelik Babyar ben de ay söylemiyorum soranlara. Çünkü anlamıyorlar. Diyorum ki gebelik 40 hafta size göre 10 ay oluyor o zaman nasıl yani diye kalıyor herkes. Bence artık herkes hafta bilmeli ya 😁
Mnelkk Babyar aynıymışız 🤗 5. Ayımızı bitirdik 6. Ayımızın içindeyiz canım🐣 Ay hesaplaması biraz farklı oluyomuş alışana kadar ne çektim😅
misscenger Babyar ben de emin olmak için direkt günle çarpıyorum 🤭 23×7=161, 2 ekle 163, yaani 150+13 den 5ay 13 günlük, 2 gün sonra 5bucuk ay dolmuş oluyor, sağlıkla gelsin minişler 🥰🤲🏻
Babyar Hosgeldiannelik bencede öyle ama kimse haftadan anlamıyor. Ay olarak söylüyorum, yok öyle değil diyorlar başlıyoruz hesap yapmaya tartışmaya 😂
Esracim01 Canım her 4 haftada bir, 1 ayını bitirmiş oluyorsun öyle hesap et. Mesela ilk gebelik haberinde 4 haftalık hamilesin vb denir. Bu 1 aylık gebe olmana tekabül ediyor. Şu an 23se, 5 ayın bitmiş 6.ayın içindesin demek🌸
Babyar Esracim01 çok güzel açıkladınız teşekkür ederim ama peki 5 aylık diyenler neye göre nasıl öyle hesaplıyorlar 😅
Hosgeldiannelik Babyar o zaman gün üzerinden hesapla, benim 166 günlükmüş. 5 ay 16 gün ediyor. 5 buçuk aylık hamileymişiz 😁 şu an sana yazmak için kaç aylık olduğumu öğrenmiş oldum sayende 😁
anne_adayi_37 Babyar google söyledi 5ay 2 haftalık diye .bende 25 haftalığım biraz daha ilerdeyim ben 😀😀😀ayy suanda kedime güldüm 😀😀
Babyar Mnelkk benim ikinci hamileliğim ilkinde de anlayamamıştım hala anlayamıyorum. En son doktora sordum boşver ayı sen haftana bak dedi 😂
Mnelkk Babyar doğru demiş vallahi keşke çevremizdeki herkes hafta hesabı anlasalar da söylesek bizde 😅 inatla kaç aylık diye soruyorlar kalıyoruz😅
Ayshe-h Babyar 18 22 haftalar arası 5 23 27 haftalar arası 6 28 31haftalar arası 7 32 35 haftalar arası 8 36 40 haftalar arası 9 aylık oluyor