Merhaba devamlı doğum kontrol ilacı kullanıyorum normalde hap 6 tane falan varken regl oluyordum hap bitti hala regl olmadım evde test yaptım negatif yani hamile olma şansım hiç yoktur değil mi gecikmede normal mi of bilemedim🥲 hapla hamile kalan var mı