Kubra6694 Busearden lütfen yanlış anlamayın ama niye bu kadar kendinize eziyet ediyorsunuz. Sizin zaten stresli döneminiz bebeginizin ve sizin sağlığınız çok daha önemli. Normal rutin temizlik yetmiyor mu mesela ? Evet anlıyorum gelen giden vs olur diye düşünülüyor ama kimse çekmece içlerini kaaristirmayacak ya da dolap arkası temiz mi diye bakmayacak. Ne bileyim penceren de temiz olmayiversin ya da dolap üstün tozlu olsun. Hamile kadın dinlenip kendine iyi gelen şeyler yapmalı. Evin normal düzeni ve temizliği yeterli benim için çocuğuma dinlenmis ve sakin bir şekilde kavuşup bütün zamanımi ona ve bana iyi gelen şeyler yaparak geçirmek istiyorum.
Atilla-oktay Busearden 12 Ağustos doğumum yarın gecen hafta pazar günü yaptık toplaşıp 1 hafta kala ondan öncesi de kirlenir düşündüm bugünde silip süpürüldü 1 haftada bile tozlanıyor risk yoksa bence erken yapıp kendinizi kasmayın 1 güne bitiyor zaten diğer türlü temizlendiği için temiz tutmak içinde uğraşıyorsunuz böyle gününüz gelene kadar genel temizlik yapıyorsunuz ben öyleydim şahsen büyük temizlik olacak diye rahattım
Busearden Zeynepasan İlk dogumumda 36 haftalik dogum yaptim bu yuzden daha once bitirmek istiyorum 🙂🙂
Eminebil 38 de bir abla tutup beraber yaptık 😅 Ama çok toz kalkıyor burada karşımızda inşaat var, her gün vileda yapıyorum kızlar temizliği sürdürmek önemli olan
seddackr 36 da yardımcı aldım detaylı dip köşe bucak yaptırdım. 20 ağustosta doğum olacak birkaç gün öncesinde yarım günlük bir temizlik daha yaptıracağım
Lara_07 26 sında doğumum olacak 22 sinde alacağım 2 kişi dip köşe yaptırayım diyorum geç mi tarih bilemedim bende
Busearden Lara_07 Ben aniden diguma gittigim icin pek bisey diyemiycem bu yuzden aceleci davraniyorum belki de bi riskiniz yoksa tabiki gec olmasi da iyi aslında
Lara_07 Kubra6694 yo genel olarak ev temizleniyor zaten bebek olduktan sonra halıydı perdeydi koltuktu uğraşmamak için ve bebek gelince ev olabildiğince temiz olsun die.
Busearden Kubra6694 Ne alakasi var ev zaten surekli temizleniyor ama agirlastigimiz icin zor yapiyoruz seyleri genel temizlikten kastimiz halilari yikamaya veriyoruz biz ugrasmiyoruz. Perdeler falan yikanip asiliyor camlar siliniyor. Her gun supuruluyor zaten bundan bahsediyoruz ayrica gelen bakiyor oyle demeyin. Cok sahit oldum bu duruma
Babymom07 Busearden valla son hafta yapılsa çok daha iyi olur bence ben yaptım 35 gibi 37 deyim tekrar tozlandı her yer 🥲 heralde doğumdan birgün önce bile yapacağım.
gktgmom Busearden bende temizliği ne zaman yapsam diye düşünüyorum bir de yarın evimde tadilat var tadilattan hemen sonra yapsam mı yoksa 37. Haftamı mı beklesem diye düşünüyorum 36. Haftama girdim