kubranurleo Özel hastane takipliyim. Doktorum üç günde bir çağırdı tansiyon problemim var. 37. Haftadayım. Muayene sonrası 10 gün içinde kontrol hakkım var ama kaç tane içim hakkım var sizce? Sadece 1 hak mı yoksa bir kez daha gidince ödeyecek miyim?