Arkadaşlar merhaba ;
Adet oldum ilk gün normal adet gibi kan ama çok az 2. Gün de kahverengi oldu 3. Gün de kahverengi ve böylece bitti yani toplam 2 Pet kan olmadı öyle soyleyim böyle olunca da adetin 3. Günü normal testten test yaptım negatif ilk defa başıma geliyor adet mi yerleşme mi bilemedim