DENIZ_55 tugbabusramia ee nasıl rahat ediyorsun nasıl rahatlama olupta uyuyabiliyorsun banada söyle bende oyle yapayim bide vücudu bebek kabul etmezse böyle olurmu
tugbabusramia DENIZ_55 doktor karışım bir ilaç verdi sürüyorum uzun pijama giyip uzun çorapla kapatıyorum pijamayı kaşımamaya çalışıyorum öyle az da olsa uyuyorum
DENIZ_55 tugbabusramia anladım. İnşallah bir an önce kurtuluruz ban vücudun bebegi kabul etmiyor olabilir dediler
Haniiife Benimde 1 haftayı geçkindir deli gibi kaşıntım oluyor uyutmuyor geceleri doktoruma yazdım bakalım