Benimde oldu canım tüp bebekti zaten Progrstan iğne kullanıyordum 2 ml, günde 6 fitil 200 mg, birde proluton depot vurundum 4 tane. Kan sulandırıcı kullanıyordun doktorum ondan olabilir dedi sonra azalta azalta bıraktım kan sulundırıcıyı da. Annemlere gittim 1 ay WC ve yemek dışında ful yattım sonra toplarladı