Sultankocman ya belli olmuyor, hayırlısı ne ise öyle olsun hepimizin.Ben de hep pilatese gidoyorum, egzersiz yapıyorum, 28-29. haftalarda baş aşağı dönmüştü, doğum pozisyonu almıştı, malesef 36 da tekrar döndü, 37+2 şu an makat geliş 🤷 Yeri var dönebilir dedi doktor, sancı kasılma filan da yok, hayırlısı artık