Aysun2407 ben anlamıyorum gerçekten yani nasıl bıraktınız diye sorunca nikotin bantları veya Sakız’ı gibi ya da ilaç gibi hiçbirşey kullanmadım ki hamile kalmadan önce tam üç sene bırakmak istedim. İşimden dolayı da gece gündüz abartısız söylüyorum acayip sigaralar içtim. Ama hamile kaldığımı testte çok silik bir çizgi ile öğrenince bi iki gün içmeye devam ettim üçüncü gün doktora gittim hamile olduğum kesinleşince hemen bıraktım. Çok zorlandım psikolojik olarak çünkü eşim de içiyor balkonda onu görünce canım istiyordu eşime sardım sinirlerim çok bozulmuştu sürekli sinirliydim sigara içemedim diye ama şimdi alıştım çok şükür. 19 haftadayım hala içmiyorum arada canım çekiyor ama asla bir yudum dahi içmem bebeğimi içerde zehirliyemem gerçekten o dumandan boğuluyorlar diye düşünüyorum. Bence sizde sadece bebeğiniz için bırakın. Bırakmak için ilk önce sigara olan ortamlardan kesinlikle uzak durun sigara için akraba ve arkadaşlarınızı da bir süreliğine görmeyin. Kahve ile sigara içme alışkanlığınız varsa ondan bi süre uzak durun. Yani sigarayı aklınıza getirtecek şeylerden uzaklaşın