Merhaba kizlar bu saatte içimi dökmek istedim.esim 5 yıllık evliyiz.38, yaşımda eşim.bir kızımız var.
Birde oğluma hamlieyim.esim 16 yaşın dan beri vitilogo ile uğraşıyor.biz tanışmışli 7 yil oldu bu zamana kadar lekeleri artmadı.elleri bembeyaz oldu vs ama ben onları dert etmedim elleri ayaklarıni..son 5 aydır yüzü çok artıyor . üstelik kel.isina başladı 3 ay oluyor bir fayda görmedi.krem vs fayd etmiyor.sac yok diye lekeler cok sırıtıyor..bir çözüm bulan var mı bilen.bende üzülmeye başladım.😭😭