Evrimnbe Arkadaşlar sürekli tansiyonum düşüyor anlam veremiyorum. Tuzlu ayran kankam oldu sabah ayrı düşüyor akşam ayrı iştahım pek yok ama yiyorum aç kalmamak için ve nefes darlığı kalp çarpıntısı yaşıyorum var mı yaşayan çözümü olan ya 😔
mel19 Evrimnbe 15 gibi bitti benim şuanda yok,tuzlu soğuk ayran istirahattan başka çaresi yok maalesef
user__ezgi Evrimnbe bende 13+6 dayim sanki nefes alamiyomusum karnimda da bi baski gibi. tansiyonumu da surekli kontrol ediyorum 10a 6 tok olmama ragmen. bi sorun yoktur insallah insan ister istemez korkuyor☹️🤷🏼♀️