Kızlar 2 gün önce kanama ve hafif su gelmesi ile hastanede yattım 34 +5 haftalık hamileyim bu arada ilk gün gece saat 3 gibi nst bağladılar öğlen saat 1 e kadar falan durdu üst kısımdakini mide kısmıma bağladılar diyim anlarsınız ve lastik sıkıydı açabilir misiniz biraz sıkıyor dedim açtırmadılar ertesi gün de 1 saat kadar sıkı bir şekilde bağlı kaldı şuan o kısmımda ağrı var sızlama gibi arada şiddetleniyor bebeğim hareket ettikçe sonra hafifliyor sizde de öyle oluyor mu acaba ondan mı kaynaklanıyordur