31 haftalık hamileyim oturduğum yerden kalkınca ıslaklık hissediyorum bacaklarım da öyle nemli gibi bana sıcaktan geliyor terlediğim için ama bi yandan da tedirgin oldum su geliyor olabilir mi diye ama öyle olsa akıntı gibi yine bir şey gittiğini hissederim diye düşünüyorum 🤔 hissederim değil mi 😂 Hiç bir şey aktığını hissetmiyorum ama ayağa kalktığımda nemli hissediyorum 🙇🏽♀️