Fatmatetik24 Arzu501 üç gün önce doğum yaptım 36+3 bebeğimin ciğer gelişimi gayet iyi ama anne karnında enfeksiyon kapmış bu yüzden küvezde maalesef. Kilosu 2500
Urazim_0606 Arzu501 36 haftayı doldurmadan sezeryan olmuştum ilk oğlumda 1 saat önce ciğer geliştirici iki iğne yapmışlar 3200 doğdu ve küveze girmemişti.
Babymom07 Fatmatetik24 çok geçmiş olsun anne karnında enfeksiyon kaptığını hiç duymamıştım neden olmuş acaba bilginiz var mı?
Arzu501 Sumisali_ darısı başıma. Bu gün sezeryan günüm çok heyecanlıyım🥹 bir kere o duyguyu yaşadım küvez süreci çok zor o yüzden bebeğime kavuşmak istiyorum 🥲