miraninannesii Kizlar merhaba bu ikinci gebeliğim fakat sanki ilkini hiç yaşamamış gibiyim bugünden beri sol tarafında göbek altımda saniyelik bı ağırlık gibi birşey oluyor aynı şeyi yaşayan varmı acaba bu arada 17+4 haftaligim