Edaasik Tazeanne12 yurt dışında sık sık olmuyor zaten doktor kontrölü bende bidahaki ay gitcem inşallah yurt dışına doğuma hayırlısıyla 🤗 sağlıkla gelsinlerde kız erkek fark etmez hayırlı evlat olsunlar 🤗
Bahar9189 Eliif evtt %51 kız demişti kesin değil tahminden bulundu sadece. 15+3 de tahminlerimde yanılmamışım %100 kız dedi Zaten ilk baştan beri hissettiğimiz kızdı yanılmadık❤️😍sen önemlisi sağlıklı olması
Fatmur Eliif şun 15 haftalığım yarın karbonat testi yapacam dayanamıyorum heyacandan uyuyamıyorum alışverişe başlamak istiyorum ❤️
PrensesimDoga Edaasik 16+3 günlük yani 2 gün önce öğrendik 😊 heeep erkek hissediyordum,kız olduğunu öğrendik😊 hala şaşkınım inşallah değişmez sonra 🙈 ama tabii her şeyin başı sağlık. Sağlıkla kucağımıza alalım da bebişlerimizi 🙏🏻
elfemrhbbs Deletedmom00251 bugun ikili test yaptırdım 12+1 doktor daha cinsel organı olusmamıs dedi 😏 4.ayda ögrenirsin dedi bana
Cnrmom Deletedmom00251 ikili test yaptırmaya gittiğinizde ultrasona alıyorlar ya ilk bi muayne edip muayne edilirken söylediler