Burcuu0707 şimdi buraya bizler neler kullandığımızı yazarız çok sorun değil ama neticede hepimizin yaşı, kilosu, boyu, kan değerleri başka. Kanlariniza göre ayarlıyor doktor bunları, demire ihtiyacınız varsa veriyor, bazılarının çok düşük oluyor daha yüksek doz demir veriliyor. Mesela d vitamininiz yüksek ise sizin boşuna kullanmanızın anlamı yok ama benim düşüktür kullanırım v.s.