Zaten saçım seyrek ve ince telliydi. Şu an aşırı bir dökülmeyle birlikte açılma başladı. Kendim zaten rahatsızım, bir yandan da eşim sürekli moralimi bozuyor saçım konusunda. Bakım yap, saçın bu yaşta dökülürse ileride ne yapacaksın vsvs her gün gözü saçımda. Bebekten dolayı isim başımdan aşkın. Ben de çok mutsuzum ama emziriyorum her şeyi kullanamıyorum. Vitamin ilacı kullanıyorum. Biberiye vs kullanılır mı bilmiyorum. Eşime gereken cevapları verdim ama içim acıyor