Zeynepci012 Kızlar geçen hafta doktora gitmiştim vajina sızlaması için bebek aşağı dedi doktor 32+6da gitmiştim şuan 33+3teyim 35 haftada çağırdı yani 2 hafta sonraya ben devlete gitmiştim bu hafta özele gitcem 34te bi sorun olur mu acaba ultrasona girmem
Altunkaya_44 Zeynepci012 bende 34. 35. Haftadan beri her hafta düzenli gidiyorm doktor demişti suyum azdı takip edelim bakalım dedi şuan 38+1 oldu yarın yine gidecem ulturasyon ve Altan muane oluyorum her seferinde
Zeynepci012 28Fatos28 kararsız kalmıştım da çok teşekkür ederim özelde düşünüyorum doğumu o yüzden gideyim dedim🥰
28Fatos28 Zeynepci012 haftan fazla zaten doğumu özelde düşünüyorsan bundan sonra hep özele git derim doktoruna alış o sana alışsın inan daha iyi hissediyor insan 🥰🥰🥰
Zeynepci012 28Fatos28 beni tanıyor ayda bir gidiyordum ona devlete sızlama için gidince özele gidemem diye düşündüm yeni ultrasona girdiğim için 🥰
Zeynepci012 Altunkaya_44 yaa çok geçmiş olsun inşallah herşey yolunda ilerler ve sağlıkla gelir minik bebiş🥰 ya benimkinin sıklığı olmadığı için merak ettim böyle gitsem bi zararı varmı diye yok bence sanırım