Kızlar 18 haftalık gebeyim. Lavaboya gittigimde iç çamaşırımın biraz ıslak olduğunu fark ettim ayıptır söylemesi. Ama hiçbir şekilde ben sızıntı olduğunu hissetmedim normalde akıntı geldiğini hissederim çünkü. Oda çok sıcaktı ben de terliyordum acaba vajinam terlemiş olabilir mi? Geçen hafta doktora gittiğmde rahim ağzımın iyi ve amniyon sıvısının normal olduğunu söylemişti doktor.