Dilek_04 Sedadvc Bendiyebiri_ Mervguns Burcu-2634 Maşallah kocaman olmuş bebişler 🐣🧿 30 dan sonra çabuk geçiyor bir bakmışsınız doğum zamanız gelmiş 🥲😅
Dilek_04 Aynil710 Nura1997 SevalElmas Merve-metin Evrimnbe Ay en güzel haftalar 🥹😻 tadını çıkartın bol bol gezin 30 dan sonra insanın yürümeye hali kalmıyor 😕
Birhayalimvr Aynil710 bende yarın 8+0olcam belirtilerin neler canım benim arada gelen mide bulantım son günlerde kasıkta ağrı göğüs ve belde ara ara ağrı oluyor bide tabiki uyku isteği😁
Burcu-2634 Dilek_04 ilk hamileliğim de hem çalışıyordum hem coronaydım hemde eşya topluyordum çabuk geçmişti 2. De hiç bişey yapmadığım halde çabuk geçti çok şükür bide doğsa kızımın kucağına versem bebik bebik diye kadesim diye ölüp bitiyo en çok ikisinin tanışmasına heycan yapıyorum 🥰
Bendiyebiri_ Dilek_04 bazen o kadar zmana çabuk geciyo bazen geçmiyo 🐣 bı an önce kızımı kucağıma almak için artık aşırı sabırsızlanıyorum ve oğlumda öyle herşey hazır şekilde onu bekliyoruz
Sedadvc Dilek_04 Artık sağ salim kucağıma alıp büyütme evresine geçmek istiyorum. Hamilelik beni zorladı biraz. Kalcam, belim, karnım her yerim ağrıyor 😂 Zamanında ve sağlıklı gelsin minikler🥰
SevalElmas Dilek_04 gezmek mi? Mide bulantısı halsizlikten yataktan kalkamıyorum mide yanmasını hiç saymıyorum bile hormonlarım tavan durumda Şuan maalesef gezmek bana çok uzak keşke gezebilsem