mira_0102 6 haftalık hamileyim,kanamam vardi hastaneye gittim ,kesenin yanında kanama varmış, yaşayan varmı bu durumu ,bilgi verirseniz sevinirim 🙏
Balkan77 mira_0102 ben yaşadım ki çoğu insan yaşıyor sanırım bunu progestana başlamıştık ve pruloton diye iğneye
Qnl mira_0102 11. Hafta da bende de başladı kanama aynı. Progestan hem hap olarak hem iğne olarak hem de göbekten iğne yaptık. Hiç korkma allahın izniyle hiç bişi olmaz benim kanamam doğuma kadar devam etti bebeklerim 18 aylık şükür şimdi 🥹
Manolya-27 mira_0102 bende yerleşme kanaması olmamıştı kesenin çevresinde kanama alanı vardi doktor duphaston diye bir hap vermişti çok faydası oldu bir daha gittiğimizde kanama yoktu ve kalp atışını duyduk şimdi 33 haftalığız🫠🥰 sizde sıkıntısız bi şekilde atlatin inşallah
ykaya18 13.haftada bende de kese yanı kanama alanı oluştu dinlenme ve istirahat ile geçebilecek birşey sıkmayın canınızı, doktorunuz ne derse uymaya özen gösterin.
Qnl mira_0102 o keser büyük ihtimal kahverengiye dönüyor ben hala kanama devam ediyor demiştim mesela kahverengi kesildi demek miş içerde kalan kan çıkıyormuş o an bi kanama yok demek miş
Qnl mira_0102 yok canım bebeğe hiç zarar vermez öyle muazzam bi korunakta ki benim kanamam 11. Hafta da başladı doğum anına kadar devam etti sadece kan kırmızı yada pembe renk olunca doktoruna muhakkak git kahverengiyse korkma
Qnl mira_0102 kahverengi içte kalan kan demek yani aktif bi kanama şuan yok onu vücut atıyor inşallah bidaha olmaz
fairytale_ mira_0102 5+4 de benimde aynı sekil kanama alanı vardı lekelenmeyle atlattim korkulacak bisey yok canim doktor progestoran fitil veriyor suan 19+5 deyim bir sıkıntım yok çok şükür
fairytale_ mira_0102 ayni canim o hem hap olarak iciliyor hem fitil olarak veriliyor ama ayni ilac yumusak kapsul demi. Biraz bas donmesi bas agrisi uyku yaptigi icin ben alttan veriyordum