gorkito22 evlendim 4 sene çocuğum olmadi, bunun 2 senesi doktora git gel şekilinde oldu.
Kilo verdim 80 den 60 a düştüm,
Yumurtalıklari takip etti ilişkiye girmem gereken zamanları söyledi ama nasip olmadı
Daha sonra rahim içi filmi çektirdim bu da olmazsa tüp bebek tedavisi yapacağız dedi doktorum, 1 ay içinde hamile kaldığımi öğrendim rahim içi filmi sonrası.
Şimdi kızım 2 yaşında ve 2 aylık hamileyim.
Şu an 82 kiloyum , kilodayken olmayacagini düşündüğüm için aşırı çok olmuştum Allah nasıp ederse olmaz diye birşey yok.
Siz elinizden geleni yapın,
Hayırlı zaman da hayırlı şekilde hayırlı evlatlar nasıp eylesin Rabbim sizlere inşallah 🤲🏻❤️
Sizinde Rahim içi filmi sonrası olur belki