Aslında ıkıncı bebegım olacak ılkı uzun süre kuvezde kaldığı ıcın bı an elıme gecenı alıp çıkarttım heyecanla. eski model o ana kucakları oluyor ya battanıyeye sarıp onu kullanmıstım eltım vermıstı. Eltımın verdıgı eşyaları bebegım vefat ettikten sonra geri gönderdim ona ve ondan gelen hıc bıseyı kullanmak istemiyorum az olsun kendim alırım. Oğlumdan kalan puset var kızım aralıkta doğacak pusetle üşür ne gıydırıcem sadece kalın battaniyeye sarıp mı çıkarayım hastaneden hastane çıkışı uzerıne. Benım kafam iyice karıştı kımseye de sormak ıstemıyorum insanlara bır kere fıkrını sorunca çocuğu onlar doğurmuş gıbı davranıyorlar cunku