Sbhakcnn Nes7616 hayır suyum gelmedi vucudumda kaşıntı var kızarıklık olurda aksi bşy olursa dktor doguma alırsa şmdiye kadar sancım yok benim suni sancıylada dogum yapmak istemiyorum yani kendi sancım olmadan
Tugbacim34 @Sbhakcnn kız ikisi çok ayrı şey. Normal doğum istiyorsan ve açılman yoksa, zamanında gelmişse serum yada fitil gibi birşeyle sancını başlatıyorlar. Buna rağmen açılman olmazsa bebek strese girerse sezaryene alıyorlar